Acest post este format din legături de afiliere*

Rareori citesc cărți în genurile de fantezie sau tineri pentru adulți, dar din când în când, primesc un teren pentru a trece în revistă o carte care sună atât de intrigantă încât sunt de acord să arunc o privire. Sunt mulțumit că am făcut -o pentru Catalyst. Această poveste despre Zoe, în vârstă de 12 ani, care salvează un pisoi minuscul de ziua ei, și aventurile pe care le-a dus actul ei de bunătate, mi-au atras o mulțime de niveluri diferite.

De la editor:

Zoe a numit pisoiul Pipsqueak, pentru că era atât de minusculă și a promis că va avea mereu grijă de ea. Apoi pisoiul a crescut. și a crescut. Acum este mai mare decât un cal – și vorbește și eu! Fugind în pădure pentru a scăpa de ochii curioși ai internetului, Zoe și cel mai bun prieten al ei, Harrison, trebuie să țină pisica uriașă ascunsă în timp ce caută cu disperare o modalitate de a o întoarce la dimensiuni normale. Dacă nu reușesc, Pipsqueak s -ar putea să nu fie niciodată în siguranță. Dar de ce a crescut atât de mare în primul rând? Și dacă încercarea de a -și schimba spatele duce la un pericol și mai mare?

Respectând cititorii din clasele 5 până la 7, totuși m -am trezit atras în această poveste aproape de la început. Stilul de scriere al lui Durst este frumos și asta a făcut ca citirea să fie o plăcere. Dar este complotul și descrierile strălucitoare ale creaturilor magice care m -au încântat cu adevărat și m -au ținut să întorc paginile. M -am trezit zâmbind și ținându -mi respirația, uneori în același timp.

În cele din urmă, aceasta este o poveste despre creștere, despre schimbare și despre acceptarea celorlalți pentru cine sunt cu adevărat, indiferent de specii, formă sau dimensiune.

Cred că aceasta este o carte minunată pentru cititorii tineri, dar poate fi la fel de satisfăcătoare pentru adulții care sunt dispuși să suspende credința și să scape de realitatea actuală pentru puțin timp.

Catalizatorul este disponibil de la Amazon.

*CAT -ul conștient este un participant la Programul Amazon Services LLC Associates, un program de publicitate afiliat conceput pentru a oferi un mijloc pentru noi să câștigăm taxe prin conectarea la Amazon.com și site -uri afiliate. Aceasta înseamnă că, dacă decideți să cumpărați prin oricare dintre legăturile noastre, primim o comisie mică. Răspândim cuvântul despre produse și servicii pe care le -am folosit sau le -am folosi pe noi înșine. Am primit această carte de la editor. Primirea copiei gratuite nu a influențat recenzia mea.

Regele Ingrid

«Giveaway: Câștigă un purtător de aer somn
Mews and Nips: arhaelogiștii găsesc o pisică substanțială sculptată în deal acum 2.000 de ani »